Întrebări și răspunsuri
  • Cum poți rezerva un costum?
  • Rezervarea unui costum se face prin intermediul site-ului www.danissia.md, prin intermediul aplicației Viber sau telefonic la nr. 060066011.
    După ce ați plasat comanda ve-ți primi o confirmare sau o înștiințare pe Viber sau SMS cu informația referitor la stadiul de executare a comenzii dvs.

    *Nu este obligatorie deplasarea dvs la sediu salonului pentru rezervare.
    **În cazul în care costumul nu este rezervat, Arendatorul nu garantează disponibilitatea lui pentru data solicitată.

  • Care este perioada de închiriere a unui costum?
  • Costumul se transmite în chirie pentru 24 ore. De asemenea, perioada de închiriere poate fi stabilită în dependență de data, locația sau scopul evenimentului pentru care se arendează costumul.
    *La închirierea costumului pe o perioadă de 2 zile și mai mare se acordă o reducere.

  • Cum poți vedea un costum?
  • Vizualizarea costumelor se face exclusiv online pe site-ul www.danissia.md.

  • Cum poți măsura un costum?
  • Probarea unui costum se face doar la sediul Salonului “Danissia”, cu o programare telefonică prealabilă pentru a vă asigura că costumul este disponibil și pentru a evita o situație neplăcută.

  • Unde și când poți prelua costumul?
  • Ridicarea unui costum se face doar la sediul Salonului “Danissia”, cu o zi înainte de eveniment după ora 16.00. În cazul în care se solicită costumul pentru weekend, ridicarea o faceți vineri iar returul luni.
    Atunci când preluați costumul se întocmește un *Contract de Închiriere la care se anexează copia unui document (buletin de identitate/permis de conducere,etc.).
    *Contractul de Închiriere este semnat în 2 exemplare, câte unul pentru fiecare Parte (arendator vs. arendaș) și intră în putere din momentul semnării acestuia.

  • Cum achiți închirierea unui costum?
  • Plata se face cash. La semnarea contractului trebuie să achiți valoarea integrală de închiriere a costumului, fără alte taxe și garanții.

  • Când faci returul costumului?
  • Returul costumului se efectuează în ziua evenimentului. În cazul când costumul nu se returnează în termenii stabiliți, perioada de închiriere se prelungește pentru următoarea zi.

    Vă rugăm ca returnarea costumului să se facă la timp pentru a nu încurca o altă rezervare. Interesul nostru este de a onora toate rezervările și nu de a încasa o taxă de întârziere.

    Dacă costumul nu se returnează timp de 10 zile, Arendatorul este în drept de a se adresa în instanța de judecată având scop recuperarea prejudiciului, iar Arendașul în cele din urmă este obligat să suporte toate cheltuielile directe și indirecte legate de litigiu.

  • Cum poți anula o rezervare?
  • Ținem foarte mult la relația cu fiecare client, de aceea vă rugăm în cazul în care v-ați răzgândit dintr-un oarecare motiv să închiriați un costum sau din motive de boală a copilului și nu participați la eveniment, vă rugăm să raportați de anulare în cel mai puțin 3 zile înainte de eveniment, pentru a nu neglija alți clienți care poate și-au dorit costumul respectiv.

  • Care sunt condițiile de utilizare a unui costum?
  • Se interzice spălarea, repărarea sau scurtarea costumului. Rezultatul acestor acțiuni pot fi calificate drept "deteriorarea" și se plătește la un preț apreciat în funcție de gradul de deteriorare sau dacă nu există o înțelegere în acest sens se va achită costul integral al costumului.

  • Cum poți modifica un produs pe site?
  • La solicitarea modificării comenzii, corectării unei eventuale erori survenite la comanda efectuată, vă recomandăm să anunțați Arendatorul telefonic la nr. 060066011, printr-un SMS sau printr-un mesaj lăsat prin intermediul aplicației Viber. De asemenea, vă rugăm ca înainte de a trimite o comandă, asigurați-vă că alegeți exact modelul pe care îl doriți cu adevărat.

  • Clauze ce nu țin de Arendator.
  • În cazul în care costumul confirmat și rezervat nu poate fi vacant la data stabilită, din motive ce nu țin de Arendator (nu a fost returnat, a fost deteriorat, etc.) vă asigurăm un alt costum ce poate să nu fie identic cu cel probat.

Pentru mai multe detalii, întrebări nu ezitați să ne contactați.

“Dacă nu ai găsit costumul pe care îl cauți, nu înseamnă că el nu există.”